שיווק מדורג

שיווק מדורג : זמן קריאה  3:00

איך  שיווק מדורג עוזר לנסיון שלך

יש לי כמה מוצרים למכור בבית עסק אשר קונים רבים מתעניינים לקנות

שלב ראשון אני סוקר את הקונים כמה הם רצניים למוצר אשר על המדף

האם הם מבזבזים זמן מול המדפים העמוסים והמעוצבים

האם הם ממוקדים במותג של המוצר

כאשר אני מבחין שהקונה החליט בדעתו לקחת מוצר מסויים אני עוזר לו להחליט על ידי שיווק מדורג  ומוסיף לו ידע מעמיק יותר

את חווית הקניה וההחלטה לרכוש הקונה לא ישכח ויצא שבע רצון מהמכירה

בעל בית העסק דורש ממני למכור כמה שיותר מוצרים ומאתגר אותי בבונוסים על טיפוח חווית הקניה של הצרכנים.

 

איך אני צריך להיערך בשיווק

 

אחת הבעיות בשיווק שזה לא מפעל ליצור אשר יש לו כמיות מוגדרות לייצר,

יש כל הזמן עליות ומורדות זמנים יבשים זמנים לחוצים אז איך מוכרים?

בכדי להראות טוב במכירת אתה צריך לחשוב טוב על שיווק מדורג ולא ליפול במלכודות ולהיסחף אל מיכשולים

אתה צריך לבדוק את כמות המכירות בתחום הזה וללמוד אותו ממחקרי שוק.

לשאול אנשי מכירות איך הם פועלים כמובן שלא הכל יהיה גלוי כי יש סודות שכל אחד מחזיק לעצמו

מתי שיש לחץ ויש קונים תמתן את היעוץ לקונה ותן לו לחליט לבד

רק כאשר יש ירידה בתנועת הקונים אז תתן את חוויה לקניה

"הצגת

בדיקה תמידית של השיווק

את העיסוק התמידי של להיות מעל כולם מאוד מושך את אנשי המכירות להוכיח יכולות גבוהות

השאלה היא אם זה לא מהווה מכשול בחיי השיווק

לכן שיווק מדורג צריך גם לשווק את עצמו לבעלי החברה כמוכר יציב ללא עליות וירידות

כי התחרות והשחיקה בתחום השיווק גדולה מידי ויש תובענות מצד המנהלים, והקונים.

 

האם התחרות פועלת נגד שיווק המדורג

נניח שאנחנו טובים במכירות ויש לנו את הנסיון והביטחון שאנחנו הכי טובים

אבל אנחנו מוקפים באינטרסים שונים שמניע את העולם היצור והשיווק

יש שיווק שהוא אגרסיווי למוצרים מתקלים שאין להם זמן רב על מדף

ויש שיווק שהוא מונוטוני שחיי המדף ארוכים יותר

התחרות מסווגת לתחומים שונים כמו מזון,מוצרי צריכה,דלק,בניה.וכ’ו

ובכל תחום יש חלוקות שונות ומגוונות של התחרות היצע מול ביקוש.

ולכן חשוב לאיש שיווק להתחשב במכלול הגורמים אשר שיווק מדורג יעזור לו להיות יציב

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *