אופטימיזציה של קידום אתרים

מהי אופטימיזציה של SEO?

בוודאי שמעתם על קידום מנוע החיפוש של האתר. גם אם אתם לא מכירים את השפה כזה,
אתה יודע היטב כי ישנם מנועי חיפוש (Yandex, גוגל, מטפס ואחרים),
אשר מעניקים למשתמשי רשימת האתרים בתגובה לבקשות נכנסות (למשל, “לשכור דירה”, “משלוח ארוחות צהריים למשרד» או “בתי מלון ליד מוסקבה”).
וכמה אתרים ללכת למקומות הראשונים במנוע החיפוש, וחלקם ניתן למצוא רק על ידי סריקת כמה עמודים.זהו אופטימיזציה למנועי חיפוש רק לשרת לאתר שלך על המקומות הטובים ביותר,
כי הוא in TOP. בשינה יותר מדעי, מנוע חיפוש של האתר
(קידום חיפוש באתר, קידום אתר, קידום אתרים – SearchEngineOptimization) –
סט של צעדים כדי לשפר את המיקום של אתר בתוצאות מנוע חיפוש, על שאילתות שנבחרו מראש.

למה החברה שלך צריך SEO?

אם בעבר הקרוב האינטרנט שימש בעיקר כדי למצוא מידע, היום המצב השתנה הרבה.
מספר הגדל וההולך של משתמשי אינטרנט, טכנולוגיה חדשה
(תקשורת עם קהל היעד באמצעות אתר האינטרנט, מערכת תשלומים באמצעות האינטרנט,
את היכולת להורות on-line, וכו ‘) וגורמים רבים אחרים להפוך את האינטרנט לתוך כלי
שיווקים רבים עצמת מקום מכירות בו זמנית. לדוגמה, את הגאות של חנויות מקוונות בהחלט
מציין כי מיומן בשימוש בטכנולוגיות אינטרנט להביא רווח יציב לבעלי אתרים.

קידום באינטרנט יכול להיות יעיל עבור כל החברות אשר קהל היעד הפוטנציאלי
הוא מחפש מוצרים או שירותים דומים באינטרנט. על פי הסטטיסטיקה, מספר משתמשי האינטרנט גדל מדי שנה,
היום יותר משליש הרוסים להשתמש באינטרנט. וזה הקהל הזה הוא מאוד אטרקטיבי עבור עסקים, tk. יש לו כושר הפירעון הגבוה. תחשוב, אלפים, ואולי עשרות ומאות אלפ
י אנשים לחפש את המוצרים שלך כל יום, ולמצוא מוצרים של המתחרים!
וכל זה בגלל המתחרים זריז יותר כבר לקחו את המקומות הטובים ביותר בנושא של מנועי החיפוש.
אתה יכול גם לקחת את אלה “מקומות תחת השמש” – בשביל זה אתה צריך להתחיל אופטימיזציה למנועי חיפוש של האתר.

seo קידום אתרים

מדוע האתר צריך להיות בחלק העליון של מנועי החיפוש?

שנן מספר סיבות לכך. ראשית, במקומות העליון במנועי החיפוש ניתן להשוות עם האזורים היוקרתיים של העיר.
בדרך כלל, הלקוח מקבל את הרושם הראשון של החברה לפני הביקור בארגון, לדעת היכן הוא נמצא.
ככל שהמחוז יוקרתי יותר, כך יאבדו יותר הלקוחות, ובהתאם, כך יגדל הסיכוי שיבחר בך. הסטריאוטיפ עובד:
אם החברה ממוקמת בלב העיר, אז זה המשרד משגשגת. באופן דומה, סטריאוטיפ זה עובד עם קידום קידום.
אתרי TOP הם, ככלל, האתרים המכובדים ביותר.

שנית, מיקום טוב מושך מספר גדול בהרבה של מבקרים.
באתרים, הממוקמים על עשר העמדות הראשונות (TOP-10, כלומר הדף של הגיליון הראשון) מציין 95 דקות (!)
אחוז המשתמשים. אם מנוע החיפוש מפרסם את האתר של החברה
על הדף הרביעי על, פחות מ 2% מהמשתמשים יש את הסבלנות לגדול לדף זה.

לכן, ככל שהאתר גבוה יותר, כך יהיה יותר תנועה. אנו ממליצים שתופיע בתוצאות החיפוש של TOP-5 עבור השאילתות החשובות ביותר.

מדוע חשוב לבחור את רשימת השאילתות המתאימה?

כמובן, למנועי חיפוש היא דרך יעילה מאוד למשוך לקוחות, אבל עם אחד caveat:
אנשי מקצוע צריכים לבצע את זה. וזה לא כל כך הרבה כי אופטימיזציה כושל יכול לעלות עונש לאתר שלך,
וכי מספר המבקרים יגדל, ומספר הקונים – לא. כדי לקדם את התוצאה הטובה ביותר,
עליך לקבוע את רשימת הבקשות המקודמות ואת אסטרטגיית הקידום.

למה לא להתקדם במנועי החיפוש מזיק?

ישנם מצבים בהם המשתמש כבר בחר לעצמו כמה חלופות והוא נוטה ליצו
ר קשר עם החברה שלך ועם החברות המתחרות לקבלת מידע נוסף. לאחר מכן המשתמש
מחפש אתרים או אנשי קשר של ארגונים אלה. במצב זה, מעטים יפתחו ספריית טלפון
של העיר או יתקשרו לשירות המידע כדי לברר פרטים. הרוב יחפש מידע באינטרנט.
ואם האתר ללא אופטימיזציה SEO, אז המשתמש, סביר להניח, פשוט לא תמצא מידע על החברה באינטרנט!
משתמש האינטרנט של היום הוא מפונק מאוד ולא משמש לבזבז הרבה זמן בחיפוש.
לא מוצא אותך – לפנות למתחרים, למצוא מידע על אשר יהיה קל ומהיר.
מסכים, זה מאוד לא נעים לאבד לקוחות שכבר רצה ליצור איתך קשר, אבל פשוט לא יכולתי לעשות את זה.

זה די ברור כי עבור רוב חברות SEO, קידום לאתר הוא כלי שיווקי הכרחי ויעיל.
נשאלת השאלה: כיצד פועל מנגנון זה? התשובה היא אתה!!

אתה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *