הזמנת אתר

בעל עסק החושב על הזמנת אתר מה צריך לעשות ?

עד שנת 2018 בעולם של אתר אינטרנט יש לא מעט אי הבנה,

מצד בעלי עסקים אשר חושבים על  הזמנת אתר שייצג ויתאר את העסק,

כל עסק יש את המתחרים וצריך אסטרטגיה כדי להיות במקומות הראשונים בחיפוש גולשים בגוגל,

בעל עסק אשר נראה לו הזמנת אתר מעוצב יפה. וסיכם עם “בונה אתרים” ,איר לבנות את האתר ,

איך בניית אתר מבוצעת ?

יש פלטפורמות לבניית אתר כמו וורדפרס,גומלה, וויקס,ועוד.

בונה האתרים, מתאים דומיין עם סיומת למיקום ולשם העסק ,שזה שם המתחם בו האתר יהיה ברשת האינטרנט,

הדומיין בפלטפורמה מקבל תחום ושם האתר ,בוחרים תבנית שתתאים לעסק ,מעלים תמונות ,סרטונים,אנימציות ,

כמות העמודים לפי מה שנקבע עם המזמין ,כותבים תוכן בכל עמוד המתאר את השירות, או המוצרים ,

בסוף כל הבניה ובשיתוף עם הזמנת אתר והסכמתו שהכל נראה בסדר ,מפרסמים את אתר אינטרנט ,

תודה רבה לבונה האתר כולם מרוצים יש אתר יפה ומעניין ,

איך מקדמים אתרים בגוגל ?

בכדי שהאתר יקודם במנועי החיפוש של גוגל “מקדם אתרים” ,

צריך להתאים את העמודים לסריקת עמודים של גוגל והאלגוריתם בודק את האתר .

בכל עמוד יש כותרת H1 הראשית ,והתוכן מחולק לכותרת h2 המשנית ,

וכותרות נוספות h3 , ואם יש צורך מחלקים עוד כותרות לנוחיות הגולש,

ונעזרים בתוספים (plugin) בכדי להתאים את האתר לדרישות של גוגל ,

דיאגרמה המראה עליה בקידום אתרים
הזמנת אתר

העסק לא מקבל מהאתר הכנסות והבעיות צצות

אבל מקדם אתרים לא מצליח לקדם את האתר למקומות הראשונים ופונה לבעל העסק, שבונה האתר יפתור את הבעיה

וככה הזמנת אתר נמצא, בין בונה האתר, למקדם אתר, ואף אחד לא פותר לו את הבעיה ,

והאתר מוטל לא יעיל ברשת ,אי אפשר למוצא את האתר בדף הראשון בחיפוש בגוגל,

מבחינה מעשית מה צריך בעל עסק שרוצה אתר אינטרנט יעיל ומקודם וימצאו אותו בקלות ובדפים הראשונים,

המלצה לבעלי עסקים שמזמנים אתרים !

חברה שמתמחה בבניית אתרים וקידום ,וככה לא תהיה בעיה שלא ניתן לפטור או קשורה למישהו אחר ,הכל מרוכז בחברת אחת ,

הקמת אתר והעלאתו לרשת האינטרנט שעמוסה באתרים ללא סוף ,

כמה שהאתר יבנה בצורה המקצועית לא יבטיח לבעל האתר שכולם ימשכו ויבקרו באתר ,

ללא קידום טוב ומסיבי ,לא תהיה חשיפה לגולשים שמחפשים שירות או מוצר שהאתר מספק ,והאתר יהיה אי שם ברשת ,

בכדי להגיע למקום ראשון בחיפוש בגוגל צריך מקדם שיחשוף את האתר לכמה שיותר גולשים ומבקרים ויניע אותם למטרה שהאתר הוקם

סוגי קידום אתרים !

מקדם האתרים צריך לשלב שתי שיטות קידום,קידום אורגני,וקידום ממומן,

הקידום האורגני מבוסס על כתיבת אסטרטגיה שיווקית ,

על ידי פוסטים שבועיים שימשכו קהל שמתעניין במוצרים או בשירות ,חלקם ירכשו וחלקם מתעניינים ,

הוא גם מתחלק לשנים ,מחוץ לאתר ,ובתוך האתר,

הקידום אתרים ממומן ,על ידי דף נחיתה שנבנה ,ומודעות ממומנות בגוגל ,

שמתפרסמות בדפים הראשונים בחיפוש בגוגל בנושא אתר אינטרנט עוסק ,

כל הקלקה של גולש על המודעה שמפנה לעמוד הנחיתה והגולש משאיר פרטים או נכנס לאתר שלכם ,

משלמים לגוגל סכום שהוסכם ,ויש תחרות בין האתרים המתחרים על המקומות הראשונים ,

זה כמו מכירה פומבית מי שמציע יותר זוכה למקום הראשון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *